من متن رو از قبل ویرایش نمی کنم لطفا سعی در گاف گرفتن نفرمایید( باتشکر من از دوستان مش صحبت هستم)
بعضیها می گن:
دیونه شدی بعضیها می گن:یه مدت فیلم نساز بعضی های دیگه هم میگن:یه مدت برو جایی همین گوشه کنارا فقط بخواب موبایل خاموش دفتر و کارو نمی دونم بدهی رو بی خیال.وقتی این آخری حرفش تموم شد دومی گفت:خوب اینجوری هم که نمیشه بهر حال کار و که نمیشه بی خیال شد.اولی گفت:گور بابای کارو هرچی دیگه برو خوش باش سومی گفت:راست می گه اصلا با هم میریم دوتایی موبایلا خاموش گور بابای کنسرسیون و شرکت سروش..اصلا مرده شور هرچی تیزرو ببره.دومی گفت:ای بابا این چه حرفیه شمامیزنید کل اعتبار شرکت به همین تیزرهای چیپس و پفک نوشابه های تخمیه اولی گفت:گفتی تخمی یاد اون جکه افتادم که مرغ هر وقت می خواست جون بچش رو قسم بخوره می گفت به تخمم!
حالا شده حکایت من و روزمرگی و همه چی..به تخمم هر چی میشه بشه به جون بچم!.....خنده نداره !انقدر خسته هستم که دیگه نای بی خود خندیدن رو ندارم یکی از دوستام  بنده خدا قدش خیلی کوتاه قبلا بهش می گفتیم رحیم غول ولی حالا دیگه دفتری وکلاسی ونمیدونم...ازاین ژیان جدیدا داره وخلاصه کلی رقم شده برا خودش انقدر قدش کوتاهه که دهنش بوی پا میده .می دونی چرا گفتم ژیان جدیدا؟برا خودم که از حسودی نمی رم بگم ژیان خیالم راحت تره چون مخاطب من می گه بابا بی خیال قدیمیش چی بود که جدیدش چی باشه.منتهی بگم زانتیا اول دندونای خودم میریزه بعد پشمهای مخاطبم:اوه...زانتیا بابا بچه با کلاس!(البته در شهرستان ما رسم بدین گونه است)تریپ ...خفه شدم....
القصه ...به یاد ظهر های بی مزه جمعه (یادتون که هست قصه ظهر جمعه)حالا به این نتیجه رسیدید که اولی راست می گفت؟بله؟اگر جواب بله است که دمت گرم چون منم طرفدار اولی بودم.

می خواهم خواب اقاقیها را بمیرم.
خیالگونه
در نسیمی کوتاه
که به تردید میگذرد.....خواب اقاقیها را بمیرم.

عشق
همبستگی
یک دلی
صداقت....دیگه... دوست دارید درمورد کدومشون صحبت کنیم ای عشق ای عشق چهره ابیت پیدانیست.
دوستان ما ملتی هستیم همدل ویک صدا؟
بابا یه نفر که چند وقته مثل یه حیوان باش رفتار می کنندو تنها صلاحش که به گفته مش صحبت خودکار بیک آمریکایی بوده رو ازش گرفتن حالا ۳۶ روز که نشسته ببینه کسی نجوای درونش رو می شنوه .....نمی دونم چه باید کرد پشت کدوم دیوار پنهان بشیم تا بتونیم بگیم آقایان حق زندگی رو از این ملت نگیرید.
آقای شهردار...ببخشید باید می گفتم رئیس جمهور...ولی نمی چرخه زبونم رو میگم...خلاصه میتونی بازم از اون حرفای قشنگ امیدوار کننده ۳-۴ هفته پیش بزنی ......یه نفر داره میمیره جلو چشم ۷۰۰۰۰۰۰۰ نفر.

یه روز یه خونه ای بود که تابستوناش....
یکی از دوستام :
آدم عاقل اعتصاب غذا می کنه؟ یکی دیگه از دوستان که درس اخلاق تدریس میکنه :اون دنیا جواب خدارو چی میده وقتی می تونه به بدنش خدمت  کنه تازه گناه کبیره است. 
منم که نمیفهمم درباره چی دارند صحبت میکنند می گم:بفرمایید شیرنی دیروز صبا باطری قهرمان  جام حذفی شد.
مش صحبت:اینم چایی تازه دم..زیر سیگاری همون کناره آخه سیگار بعد چایی. چایی بعد سیگار ...نوش جون.