هر چقدر فکر می کنم بیشتر متوجه می شم که احمقم چند سال پیش احمق تر از حالا بودم به هر حال احمق بودن من یه مسئله  است واحمقتر شدنم در جای خود مسئله ای دیگرمن اینو خوب می دونم که هیچکدوم(تقریبا) از شما هایی که این مطلب رو می خونید پدر روحانی نیستید(چه آخوند دین اسلام چه کشیش دین مسیح)ومنم نمی خوام اعتراف بکنم منتهی بهانه ایست که اولا شرف خودم رو ببرم وبعد اینکه مطلب جدیدی پست کنم وبعد با خیال راحت سیگار وچایی رو در کنار هم زیارت کنم.
چند وقت پیش ب مخابرات وسیتم اون شک کردم برا اینکه موبایلم زنگ نمی خورد با خودم گفتم :چرا؟...متوجه نشدم تا اینکه روزی دوستی گفت:فیش موبایلت اومده؟... بعد من گفتم:آره... گفت: چقدر؟گفتم: ۱۹۲۷۴۵۲ ریال..گفت:پرداخت کردی؟گفتم:نه....! گفت:خوب قطع شده دیگه!بعد من گفتم: عجب....گفت:چرا پرداخت نمی کنی ؟..گفتم:پول ندارم گفت:پس هیچ حرفی برا گفتن ندارم.حالا از اون روز ۴ماه میگذره چند روز پیش رفتم امور مشترکین گفتم:آق چند وقته برا من قبض نیومده!گفت:شمارت چنده؟گفتم:رونده...گفت:خوب شماره روندت رو بگو...(........مثلا گفتم)گفت: بدهی داری گفتم:میدونم..گفت:۷۸۵۴۱۲۰ ریال گفتم: مخابرات با من کل کل میکنه ها......اون هیچی نگفت..با خودم گفتم اگه من اون مبلغی رو که باش موبایل خریدم روبااین بدهکاری جمع کنم میشه جیزی حول و هوش یک میلیون وخورده ای اندازه کل رای مهر علیزاده خوب چرا من کاندید رئیس جمهوری نشدم؟....اینجا بود که به خودم گفتم خیلی احمقی بابا تو خیلی حالت خرابه...نه به خاطر مقایسه کردن بدهیم با رای مهر علیزاده....به خاطر اینکه من تلفنی مخ یه بابایی رو آوردم پایین که تهیه کننده فیلمم بشه بعد فهمیدم که اون داشته مخ منو میزده که براش فیلم بسازم!

نظرات 4 + ارسال نظر
سامانتا سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.samanta9.blogfa.com/

سلام
فکر میکنم همه از همدیگه احمقتریم نظر تو چیه؟؟
راستی بهت لینک دادم (اگه اشکالی نداره)
بای

علیرضا چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 ق.ظ http://alirezakn.blogfa.com

سلام.
زیاد از حد خوشمزه شده ی! دارم نگرانت می شم! الان گوشیت کجاست؟ ....شام چی خوردی؟!!!

حسام پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:55 ق.ظ http://www.pantheon.blogfa.com

سینه مالامال درد است ای دریغا مرحمی...

شادی پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:32 ب.ظ http://dordone.blogfa.com

در اینکه اینجا همه چیز و همه ی کارها دچار مشکل باشند شکی نیست ولی میتونیم حداقل یه فکری به حال خودمون بکنیم.شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد