پست قبلی خودم رو احمق معرفی کردم ویه سری دلایل هم آوردم برا احمق بودنم ولی باورم نشده بود!حالا به این باور رسیدم.شاید مطلبم رو هیچوقت اون دسته از آدمهایی که مورد خطاب هستند نخونند یا اینکه خبر نداشته باشند این وبلاگ برا من و فلان و...........حالا.
چند وقت پیش فیلمم یهو به چند تا جشنواره خارجی راه پیدا کرد منم خدا رو شکر کردم درست شبیه علی دایی زمانی که گل می زنه! خلاصه احساس کردم خیلی شاخ شدم.درست مثل آقای شهردار (سابق)از اون روز من خدایگان سینما بودم و دستیارنم جبرئیل ومیکائیل وبقیه برو بچ بودند تا اینکه سرو کله ازرائیل پیدا شد وگفت:بیا تصویرهای کار منوبگیر..من گفتم:فرصتی تا جشنواره کوتاه نمونده ومنم پای تدوین کار خودم هستم گفت:کار من چند شب بیشتر نیست وهمش شب کاریست..گفتم:دیگه بدتر..گفت:واقعا شاخ شدی....گفتم:کی شروع می کنی  با ایما واشاره گفت:تخمم نیستی گفتم:ممنون.
اینجا کل نا خواسته آغاز شد
هزار بار به خودم تو هزار ساعت فحش دادم(ناموسی هم بدتر)که دیگه کارهای سینمای جوانی نکنم باز سرو کلمو بززنند می رم انجمن!
باور کنید الان احساس شاخ بودن از بین رفته وجبرئیل و میکائیل یه جایی توهمین شهر نشسته اند چند نفر هم دور خودشون جمع کردن و دارن زیراب منو میزنند(به جز دستیار یک امیر سردار محسن)شایدم بر عکس خلاصه الان کسی چیزی نمی دونه...اینو می خواستم بگم
که بخدا با بچه های سینمای جوان کار کردن خیلی سخته البته نمیشه جمع بست ولی خوب..
حالم از روحیه گندم بهم می خوره هرکسی با یه چس ناله دلم نرم میکنه.

نظرات 5 + ارسال نظر
سامانتا شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.samanta9.blogfa.com/

خیلی راحت مینویسی حال میکنم
دوباره آپ کردم دوست داشتی سر بزن عزیز

علیرضا یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:43 ب.ظ http://alirezakn.blogfa.com

سلام.چه عرض کنم والا؟!!!

همشهری کاوه دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:25 ق.ظ http://citizenkaveh.blogspot.com

من هم دوره ی انجمن رو رفتم و از کار کردن با بچه هایش اصلا تجربه ی خوبی ندارم ..... یک فیلم مشترک ساختیم ولی اصلا دست و دلم نرفت که تدوینش کنم، فیلمنامه ام خوب بود ولی نتیجه سر یکی نبودن دل اعضای گروه ترمال شد ..... الآن هم با دستام اگه بخوام کار می کنم که هیچکدام هم انجمنی نیستند و فقط برای دلشان کار می کنند، فرقی هم برای شان نمی کند که دستیار کارگردان باشند یا آشپز گروه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ق.ظ

فیلمساز انجمن بودن هم سخته.

از نفس افتاده جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:54 ب.ظ http://satorai.blogsky.com

( فیلمساز انجمن بودن هم سخته.)
لطفا آدرس وبلاگتون رو بگذارید تا با هم بیشتر صحبت کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد